Σάββατο, 28 Ιουνίου 2008

Μόρις: «Δεν θα ανεχθεί υποδείξεις ο Τεν Κάτε»

Πικραμένος και αδικημένος από την απόφαση του Παναθηναϊκού να φύγει από την ομάδα, εμφανίστηκε ο Νασίφ Μόρις σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα «ΤΑ ΝΕΑ». Ο Νοτιοαφρικανός αμυντικός υποστήριξε ότι ο νέος προπονητής του «τριφυλλιού», Χενκ Τεν Κάτε, δεν πρόκειται να μείνει για πολύ στην ομάδα, αφού είναι ένας μεγάλος τεχνικός και δεν πρόκειται να ανεχθεί για πολύ καιρό τις υποδείξεις της διοίκησης ενώ σε ό, τι έχει να κάνει με την αποχώρησή του τόνισε ότι αδικήθηκε.

«Δεν είναι δίκαιο να πληρώσω εγώ το τίμημα του χαμένου περσινού πρωταθλήματος. Είπαν ότι δεν έπαιξα καλά σε κάποια τελευταία παιχνίδια. Ομως είναι δίκαιο για έναν κακό μήνα να σβήσουν αυτά τα πέντε χρόνια που είμαι στην ομάδα και έχω προσφέρει τόσα πολλά;», τόνισε χαρακτηριστικά με παράπονο ο πρώην άσος των «πρασίνων». Αποκάλυψε επίσης ότι ο του Παναθηναϊκού, Κώστας Αντωνίου, είπε ότι δεν μπορεί να πάρει μεταγραφή στον Ολυμπιακό ή την ΑΕΚ, ούτε ο ίδιος ούτε ο Δημήτρης Παπαδόπουλος που επίσης θα αποτελέσει παρελθόν από το σύλλογο.

-Τι συνέβη Νασίφ; Ποιοί πιστεύεις ότι είναι οι λόγοι που ο Παναθηναϊκός σε οδηγεί στην έξοδο;

«Οπως είπαν, είναι καθαρά αγωνιστικοί. Ετσι είπαν τουλάχιστον. Αλλιώς, μπορεί να είναι κάτι που δεν ξέρω».

-Πιστεύεις ότι ήταν άδικη η απόφαση της αποχώρησής σου;

«Πιστεύω ότι αδικήθηκα. Δεν είναι δίκαιο να πληρώσω εγώ το τίμημα του χαμένου περσινού πρωταθλήματος. Είπαν ότι δεν έπαιξα καλά σε κάποια τελευταία παιχνίδια. Ομως είναι δίκαιο για έναν κακό μήνα να σβήσουν αυτά τα πέντε χρόνια που είμαι στην ομάδα και έχω προσφέρει τόσα πολλά; Δεν έκανα ποτέ κάτι κακό στον Παναθηναϊκό. Αγάπησα τον σύλλογο. Ημουν επαγγελματίας και δεν έχασαν ποτέ προπόνηση, χωρίς σοβαρό λόγο. Αυτό το ξέρουν όλοι στον Παναθηναϊκό, όπως και ότι δούλεψα σκληρά στις προπονήσεις. Πάλεψα στα παιχνίδια και τα έδινα όλα. Αυτό το ξέρουν, γιατί αλλιώς δεν θα μου ανανέωναν το συμβόλαιό μου μέχρι το 2011. Ημουν βασικός στα περισσότερα παιχνίδια και με καλή απόδοση».

-Ο Χενκ Τεν Κάτε είπε «θα δω ζωντανά με τα μάτια τους ποδοσφαιριστές και μετά θα εισηγηθώ για το έμψυχο υλικό στην διοίκηση, για να είμαι δίκαιος στις κρίσεις μου». Λίγες ώρες μετά από αυτά τα λόγια, πριν καν σε δει, άναψε το ταμπελάκι της (αναγκαστικής) εξόδου στην Παιανία. Πως το εξηγείς;

«Ηταν καθαρά διοικητική απόφαση! Και σε κασέτες να είχε δει τα άσχημα ματς που, όπως είπαν, πραγματοποίησα, θα περίμενε λίγες προπονήσεις για να δει την αξία μου. Ομως, δεν τον άφησαν να αποφασίσει! Δεν ξέρω το λόγο που δέχτηκε την απομάκρυνσή μας. Ομως πιστεύω ότι αν παίρνει έτσι τις αποφάσεις η διοίκηση, δεν θα μείνει για καιρό στον Παναθηναϊκό. Είναι μεγάλος προπονητής, έχει περάσει μεγάλους συλλόγους και πιστεύω ότι δεν θα ανεχτεί για πολύ τις υποδείξεις. Δηλαδή, να κάνει ό,τι του λένε»!

-Αισιοδοξείς μήπως έρθει κάποια πρόταση από μεγάλο ελληνικό σύλλογο; Θέλεις να παραμείνεις στην Ελλάδα;

«Μα, ο Αντωνίου μου είπε ότι δεν μπορώ να πάρω μεταγραφή στον Ολυμπιακό ή την ΑΕΚ. Δεν με δίνουν! Δεν ξέρω αν αλλάξουν γνώμη, αφού θα υπάρξουν κι άλλες συζητήσεις με τον μάνατζέρ μου. Θα μελετήσουμε τις προτάσεις, ενώ θα συνεχίσουμε να συζητάμε με τον Παναθηναϊκό για να δούμε τι χρήματα θέλουν για να με αποδεσμεύσουν».


από:www.sportfm.gr

Tips and Hacks